Výsledky vyhľadávania
- PÓLYA, Attila. [Manažérska komunikácia v cestovnom ruchu]. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 98-99. Recenzia na: Manažérska komunikácia v cestovnom ruchu / Janette Retová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2912-9.
- LIPIANSKA, Júlia - ČERVENKA, Peter. Interná komunikácia vo firme. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 9-11. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- HADAROVÁ, Daniela. Environmentálne technológie. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 20-23.
- HASAN, Jamal - GERSOVÁ, Zuzana. Prieskum spokojnosti a správania sa zákazníkov elektronických obchodov. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 24-33.
- POTISKOVÁ, Ingrid. Roztrúsené poznatky a znalostná ekonomika. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 64-67.
- LIPIANSKA, Júlia - ČERVENKA, Peter. Úskalia a riziká pri prechode IT infraštruktúry na cloud computing. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 12-15. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Elektronické služby na Slovensku. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 34-38. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- PÓLYA, Attila. Riešenie netradičných problémov z oblasti finančnej matematiky prostredníctvom Excelu. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 54-59.
- POTISKOVÁ, Ingrid. Nové trendy internetových služieb a možnosti ich využitia v e-governmente. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 60-63.
- RETOVÁ, Janette. Kultúrne rozdiely vo vnímaní a komunikácii. In Kamenný svet versus virtuálny svet : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3256-3, s. 74-78.