Výsledky vyhľadávania
- ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena - PULLMANOVÁ, Terézia - SVOBODOVÁ, Valéria. Operácie v zahraničnom obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 284 s. [17,644 AH]. ISBN 978-80-225-2537-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
- KNAPIK, Peter. Rokovanie v medzinárodnom obchode. 3. preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 403 s. ISBN 978-80-225-2551-0. [Počet ex. : 11, z toho voľných 6, prezenčne 4]