Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0147530 xpca^"
  1. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344, 2008, roč. 6, č. 5, s. 16-17.
    článok

    článok

  2. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344, 2008, roč. 6, č. 6, s. 12.
    článok

    článok

  3. HORNÍKOVÁ, Adriana. Sprístupnenie základných finančných služieb spotrebiteľom alebo Nová štúdia EÚ mapuje finančné vylúčenie. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344, 2008, roč. 6, č. 6, s. 21-22.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.