Výsledky vyhľadávania
- RAJŇÁK, Milan et al. Cenové rozhodovanie : tvorba - priority - stratégia. 3. vyd. (na obale 2. vyd.). Bratislava : Sprint vfra, 2007. 236 s. ISBN 978-80-89085-89-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ZALAI, Karol - KALAFUTOVÁ, Ľudmila - ŠNIRCOVÁ, Jana. Finančno-ekonomická analýza podniku. 4. dopln. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 305 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-94-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 140 s. ISBN 80-225-1590-6. [Počet ex. : 24, z toho voľných 23, prezenčne 1]
- KUPKOVIČ, Milan et al. Podnikové hospodárstvo : komplexný pohľad na podnik. 2. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 1996. 343 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-08-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]