Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0149537 xpca^"
  1. LACKOVÁ, Alica. [Produktové manažérstvo]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 20, s. 670-672. Recenzia na: Produktové manažérstvo / Rastislav Strhan, Ľubica Knošková. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3367-6.
    článok

    článok

  2. ČIMO, Jozef et al. Inovácie marketingových činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 250 s. ISBN 978-80-225-2814-6. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.