Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 77  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0159913 xpca^"
  1. KORČOKOVÁ, Marína - VOKOUNOVÁ, Dana. Pomoc Európskych spotrebiteľských centier spotrebiteľom. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 345-356. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  2. KRNÁČOVÁ, Paulína - LESNÍKOVÁ, Petra. Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 368-382.
    článok

    článok

  3. KUBIČKOVÁ, Viera. Komparatívna štúdia produktivity práce v službách. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 403-413.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Špecifiká regulácie cien tovarov a služieb. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 430-439. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  5. LITOMERICKÝ, Juraj. Elektronické systémy v pozemnej osobnej doprave a možnosti ich využívania úcastníkmi cestovného ruchu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 447-460.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  7. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Analýza faktorov konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov na jednotnom trhu EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 78-86. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. FIFEK, Edmund. Súčasný vývoj európskej dlhovej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 87-94. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
    článok

    článok

  9. OLEXOVÁ, Romana. Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 527-535. PMVP 2316076.
    článok

    článok

  10. ORESKÝ, Milan - MAŠÁNOVÁ, Renáta. Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 536-553. VEGA 1/0418/1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.