Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0164199 xpca^"
  1. VASIĽOVÁ, Mária. Využitie kvantitatívnych metód analýzy trhu vybraného produktu : dizertačná práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2012. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. KITA, Pavol - JURKOVIČOVÁ, Lujza - KOVÁČOVÁ, Natália. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 95 s. [5,618 AH]. KEGA 012EU-4/2011. ISBN 978-80-225-3233-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  4. LABSKÁ, Helena - TAJTÁKOVÁ, Mária - FORET, Miroslav. Základy marketingovej komunikácie. Bratislava : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. 213 s. [15,79 AH]. ISBN 978-80-89447-11-4.
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingové analýzy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 323 s. ISBN 80-225-2278-3. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  6. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.