Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0164813 xcla^"
  1. JÓŽEFFIOVÁ, Eva. Hygienické požiadavky na zariadenia spoločného stravovania pri školách a školských zariadeniach : vrátane platnej legislatívy. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 9, s. 25-27.
    článok

    článok

  2. BLAŠKO, Michal. Riadenie kvality výučby z hľadiska rozvíjania kľúčových kompetencií pre učenie sa. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 10, s. 7-11.
    článok

    článok

  3. KAŠČÁK, Ondrej. Manažment školského priestoru : školský priestor ako určujúci faktor. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 11, s. 7-10.
    článok

    článok

  4. TUREK, Ivan. K problematike kľúčových kompetencií : najlepší spôsob ako sa učiť, je niečo robiť. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 12, s. 2 - 8.
    článok

    článok

  5. ZELINA, Miron. Rok školskej reformy - fakty a dezinformácie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 9, s. 1, 6.
    článok

    článok

  6. PASTERNÁKOVÁ, Lenka. Autorita a jej miesto vo výchovnom procese : autorita sa nededí, ale buduje. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 11, s. 14-18.
    článok

    článok

  7. CHOVANOVÁ, Erika. Hra ako prostriedok rozvoja koordinačných schopností : rozvoj fyzickej stránky osobnosti. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 11, s. 23-26.
    článok

    článok

  8. GODLA, František. Význam a úloha pedagogickej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese : komunikácia determinuje napredovanie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 12, s. 9 - 12.
    článok

    článok

  9. HORVÁTHOVÁ, Kinga. Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl : vytvárať adekvátnu organizačnú štruktúru. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 12, s. 15 - 17.
    článok

    článok

  10. DOLNÍK, Peter. Uznávanie neformálneho a informálneho vzdelávania. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849, 2009, č. 10, s. 12-16.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.