Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0165225 xcla^"
  1. ZELENÝ, Milan. Rotácia talentov vo firme. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 16-18.
    článok

    článok

  2. GIERTLOVÁ, Klára. Koučovanie nemusí trvať dlho. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 13-15.
    článok

    článok

  3. TOMAN, Miloš. Marketing a veda alebo ako dosiahnuť, aby zákazník prikyvoval. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 43-45.
    článok

    článok

  4. KONRÁD, Roman. Ako som vybavoval zaručený elektronický podpis. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 50-51.
    článok

    článok

  5. KOŠTURIAK, Ján. Princípy v manažmente a v podnikaní. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 36-37.
    článok

    článok

  6. TEPLICKÁ, Katarína. Zákaznícky marketing versus obalové riešenie. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 62-63. VEGA 1/0002/08, VEGA 1/0270/08.
    článok

    článok

  7. PAVLÍK, L. Katastrofy spôsobené zlým meraním a nesprávnym hodnotením výkonnosti pracovníkov. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 26-27. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/KATASTROFY-SPOSOBENE-ZLYM-MERANIM-A-NESPRAVNYM-HODNOTENIM-VYKONNOSTI-PRACOVNIKOV_14861.aspx>
    článok

    článok

  8. BLEYOVÁ, Dagmar. Problematika trvalo udržateľného rozvoja sa netýka iba veľkých podnikov. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 40-41. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/PROBLEMATIKA-TRVALO-UDRZATELNEHO-ROZVOJA-SA-NETYKA-IBA-VELKYCH-PODNIKOV_14851.aspx>
    článok

    článok

  9. PRODAJ, Martin. Focusing - nástroj rozvoja emočnej inteligencie. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 20-21. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/FOCUSING--NASTROJ-ROZVOJA-EMOCNEJ-INTELIGENCIE_14864.aspx>
    článok

    článok

  10. KOVÁCS, Pavel. Byť dobrý nestačí, k vášmu úspechu potrebujete aj dobrý selfmarketing. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 24-25. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/BYT-DOBRY-NESTACI-K-VASMU-USPECHU-POTREBUJETE-AJ-DOBRY-SELFMARKETING_14862.aspx>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.