Výsledky vyhľadávania
- JAMNICKÝ, Peter. Správne umiestnenie firmy má veľký význam. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 46-47. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/SPRAVNE-UMIESTNENIE-FIRMY-MA-VELKY-VYZNAM_14846.aspx>
- MIŠÚN, Juraj. Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 75-77. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/SKRYTA-NO-VELMI-EFEKTIVNA-PROPAGACIA-PRODUCT-PLACEMENT_14830.aspx>
- MILECOVÁ, Miroslava. Inovácie v čase krízy : môžeme sa v súčasnej kríze učiť z inovácií rokov tridsiatych ? In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 6-7.
- REMEŇOVÁ, Katarína. Rozvoj zamestnancov pomocou riadenia ich kompetencií. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 30-31. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/ROZVOJ-ZAMESTNANCOV-POMOCOU-RIADENIA-ICH-KOMPETENCII_14857.aspx>
- MILECOVÁ, Miroslava. Inovácia je možnosť zmeniť celé odvetvie. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 78-80. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/INOVACIA-JE-MOZNOST-ZMENIT-CELE-ODVETVIE_14829.aspx>
- REMEŇOVÁ, Katarína. Emocionálna inteligencia nie je len pojem, je to nástroj úspechu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 14-16.
- ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Manažéri, kríza, zmeny. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 10.
- MIŠÚN, Juraj. Nechajte rozhodnúť tím. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 23-25.
- JANKELOVÁ, Nadežda. Šesť krokov k správnemu rozhodnutiu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 33-35.
- MILECOVÁ, Miroslava. Zákazník ako zdroj inovácií. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 54-55.