Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0167781 xkni^"
  1. SOBEKOVÁ MAJKOVÁ, Monika. Ako financovať malé a stredné podniky. Bratislava : Iura Edition, 2011. 228 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-413-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  2. VOLOŠIN, Martin. Strategický manažment podniku. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2007. 205 s. ISBN 978-80-225-2474-2. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  3. SEDLÁK, Mikuláš. Manažment. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2007. 360 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-133-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  4. KORAUŠ, Antonín. Bankopoisťovníctvo. Bratislava : Sprint vfra, 2005. 405 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-41-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  5. KACHAŇÁKOVÁ, Anna. Podniková kultúra. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 101 s. ISBN 80-225-1644-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 5, prezenčne 1]
  6. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  7. VINCÚR, Pavol et al. Hospodárska politika. Bratislava : SPRINT vfra, 2001. 396 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-67-9. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
  9. HORVÁTOVÁ, Eva. Bankovníctvo. Bratislava : SÚVAHA, 2000. 267 s. ISBN 80-88727-42-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  10. KORAUŠ, Antonín. Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. Bratislava : SPRINT vfra, 2000. 297 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-52-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.