Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0168523 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Store choice by senior shoppers. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles : 3rd year of international scientific conference : Bratislava, 25.4.2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 62-67. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Retail marketing in the internationalization process. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 6-11. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Recent trends and challenges in marketing management. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 12-16. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  4. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - REHÁK, Róbert. Store atmosphere in retail and its influence on consumer behaviour. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 26-31.
    článok

    článok

  5. KITA, Jaroslav et al. Certain aspects of sales staff of the Slovak industrial enterprises. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 32-46.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumer behaviour and barriers to sustainable consumption. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 54-61. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Concepts of effectiveness and efficiency of technology innovations. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 68-75. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. LOYDLOVÁ, Miroslava - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Selected aspects of the development of the media market in the Slovak Republic. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 76-80. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0612/12. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Seniors as future customers. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 81-87. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  10. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Mobile digital publishing development: boom in 2010 and 2011. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 88-95. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.