Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0173350 xcla^"
  1. WROBLOWSKÁ, Zuzana. Lidský faktor v brand managementu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 25-39.
    článok

    článok

  2. MEDEROVÁ, Andrea. Zelený marketing v marketingovom manažmente firiem. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 50- 58.
    článok

    článok

  3. ANDRAŠČÍKOVÁ, Kristína - EMIROVNA SEIFULLAEVA, Maisa. Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 2-14.
    článok

    článok

  4. SLABÁ, Marie - HESKOVÁ, Marie. Marketing vysokoškolských institucí. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 15-24.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.