Výsledky vyhľadávania
- BOSÁ, Sabina. Súčasné trendy v online komunikácii farmaceutických spoločností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 27-31, CD-ROM.
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Zahraničnoobchodná spolupráca medzi EÚ a krajinami SNŠ v období globálnej hospodárskej a finančnej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 173-181, CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
- HOLUB, Dušan. Niektoré aspekty reformy verejného obstarávania z pohľadu PPP projektov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 129-144, CD-ROM. VEGA 1/0388/11.
- KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 193-202, CD-ROM. VEGA 1/0039/11.
- KLIČKOVÁ, Šárka. Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 213-225, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- KROŠLÁKOVÁ, Monika. Konflikty vyskytujúce sa v rodinných podnikoch a ich eliminácia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 330-337, CD-ROM.
- LITOMERICKÝ, Juraj. Deformácie trhového prostredia a možnosti ich eliminácie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 418-424, CD-ROM.
- LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Východiská tvorby informačnej stratégie podniku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 406-417, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Analýza komunikačných aktivít podnikateľského prostredia počas krízového obdobia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 433-442, CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
- MICHALOVÁ, Valéria. Infraštruktúra ako činiteľ stavu podnikateľského prostredia a konkurencieschopnosti regiónov cestovného ruchu SR. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 451-458, CD-ROM.