Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 65  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0174940 xpca^"
  1. BOSÁ, Sabina. Súčasné trendy v online komunikácii farmaceutických spoločností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 27-31, CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Zahraničnoobchodná spolupráca medzi EÚ a krajinami SNŠ v období globálnej hospodárskej a finančnej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 173-181, CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    článok

    článok

  3. HOLUB, Dušan. Niektoré aspekty reformy verejného obstarávania z pohľadu PPP projektov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 129-144, CD-ROM. VEGA 1/0388/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 193-202, CD-ROM. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  5. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 213-225, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  6. KROŠLÁKOVÁ, Monika. Konflikty vyskytujúce sa v rodinných podnikoch a ich eliminácia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 330-337, CD-ROM.
    článok

    článok

  7. LITOMERICKÝ, Juraj. Deformácie trhového prostredia a možnosti ich eliminácie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 418-424, CD-ROM.
    článok

    článok

  8. LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Východiská tvorby informačnej stratégie podniku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 406-417, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  9. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Analýza komunikačných aktivít podnikateľského prostredia počas krízového obdobia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 433-442, CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  10. MICHALOVÁ, Valéria. Infraštruktúra ako činiteľ stavu podnikateľského prostredia a konkurencieschopnosti regiónov cestovného ruchu SR. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 451-458, CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.