Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0180121 xcla^"
  1. SOCHA, Vladimír - KUTÍLEK, Patrik - SOCHA, Luboš. Ekonomické aspekty integrovaného systému riadenia. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-10] CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol. Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-11] CD-ROM.
    článok

    článok

  3. MELNÍKOVÁ, Lucia - ŠEBEČÁKOVÁ, Iveta - SOCHA, Luboš. Procesné riadenie a jeho zavedenie do organizácie. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-10] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. External environment as important determinant of Business strategy. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-11] CD-ROM.
    článok

    článok

  5. KITA, Jaroslav. Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. BEDNÁROVÁ, Lucia. Vplyv environmentálnych informácií na rozvoj spoločnosti. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, cD-ROM.
    článok

    článok

  7. CSIKÓSOVÁ, Adriana - ANTOŠOVÁ, Mária. Obchodovanie s obnoviteľnými zdrojmi energie na Slovensku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  8. POPRENDA, Ján - PAVLANSKÝ, Roman. Elektronický marketing v podnikaní. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-10] CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.