Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0181304 xpca^"
  1. HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba v podmienkach samosprávy. In Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3739-1, s. 61-116 [3,86 AH].
    článok

    článok

  2. KORČOKOVÁ, Marína. Spotrebiteľ a trvalo udržateľný rozvoj. In Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3739-1, s. 7-60 [3,88 AH].
    článok

    článok

  3. VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie spotrebiteľov a jeho súvis s udržateľnosťou. In Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3739-1, s. 117-170 [3,87 AH].
    článok

    článok

  4. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumer behaviour and barriers to sustainable consumption. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 54-61. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 17-23. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  6. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - ŽÁK, Štefan. Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2012. ISSN 0013-3035, 2012, roč. 60, č. 10, s. 1041-1058. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  8. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Fair trade a etická spotreba slovenských spotrebiteľov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 29-39. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  9. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 11, prezenčne 1]
  10. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Trvalo udržateľný rozvoj a trvalo udržateľná spotreba. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 82-86.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.