Výsledky vyhľadávania
- ŠEBESTOVÁ, Ľubica. Delegovanie podporuje rozvoj ľudí. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 6-8.
- BYSTRICKÝ, Juraj. Novela Obchodného zákonníka. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 50-51.
- KOŠTURIAK, Ján. Princíp etiky a poctivosti. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 38.
- HAJNALA, Jozef. Prezentujte sa tam, kde je najviac ľudí. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 44-45.
- KOŠTURIAK, Ján. Kam kráča taká normálna firma. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 2, s. 6-8.
- TEPLICKÁ, Katarína. Náklady podniku - ako ich nepoznáme. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 4, s. 52-54. VEGA 1/0002/08.
- KOŠTURIAK, Ján. Zvyšovanie produktivity práce manažérov. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 5-6, s. 36-37.
- PAVLÍK, L. Čím viac peňazí, tým menší výkon. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 19-21.
- KASSAY, Štefan. Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 39.
- ŠKUTKOVÁ, Jana. Reklama a jej reálne možnosti. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 40-41.