Výsledky vyhľadávania
- ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 271 s. [15,374 AH]. ISBN 978-80-225-2940-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 5]
- FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]