Výsledky vyhľadávania
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Špecifiká nákupného správania v segmente seniorov. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 6-12. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
- LABSKÁ, Helena. Zákaznícke karty a nákupné správanie. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 20-27.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 28-36.
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 365 s. [16,8 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-56-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]