Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0191338 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Nákup v podniku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 27, s. 451-452. Recenzia na: Nákup v podniku / Milan Oreský ; recenzenti Jaroslav Kita, Marián Matušovič. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3758-2.
    článok

    článok

  2. FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 4]
  3. KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia a koncentrácia obchodných štruktúr. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 41-48.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar - TRNKOVÁ, Zora. Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 85-92. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka. In Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4, s. V. / 24-V. / 33. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje zákazníkov k CRM. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 97-111. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.