Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0192751 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketingový výskum v digitálnej ére]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 157-158. Recenzia na: Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák ; recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3902-9.
    článok

    článok

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  3. KNAPIK, Peter. Marketing a spotreba v období krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 24, s. 617-634. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  5. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Manažment znalostí : personálne a technologické perspektívy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 150 s. [7,50 AH]. ISBN 978-80-225-3384-3. [Počet ex. : 21, z toho voľných 17, prezenčne 4]
  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  7. KNAPIK, Peter. Poznatková spoločnosť a vzdelávanie v procese globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 75-90. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  8. MESÁROŠOVÁ, Margita - MESÁROŠ, Peter - MESÁROŠ, František. Teória a prax marketingového výskumu. Košice : VÚSI, 2008. 343 s. ISBN 978-80-89338-02-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. LISÝ, Ján et al. Ekonómia v novej ekonomike. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2007. 634 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-164-4. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu". In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035, 2003, roč. 51, č. 9, s. 1146-1157.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.