Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0193982 xpca^"
  1. DRIENIKOVÁ, Kristína. [Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 155-156. Recenzia na: Operácie v zahraničnom obchode : teória a prax / Elena Kašťáková, Viera Ružeková ; recenzenti: Peter Knapik, Elena Trenčianska. 2. rozšír. a preprac. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3959-3.
    článok

    článok

  2. ZUBAĽOVÁ, Ľubica - ROSENBERG, Miloslav. Zahraničnoobchodná politika EÚ v globálnom transnacionálnom prostredí svetového hospodárstva. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 304 s. [10,945 AH]. ISBN 978-80-225-3301-0. [Počet ex. : 21, z toho voľných 18, prezenčne 3]
  3. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 318 s. [17,411 AH]. ISBN 978-80-225-3063-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  4. GAVAĽOVÁ, Viera. Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 210 s. ISBN 978-80-225-2439-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  5. HANSENOVÁ, Heda. Prepravné služby v podmienkach medzinárodného obchodu. 2. preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 124 s. ISBN 978-80-225-2323-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  7. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie. 4. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2005. 571 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-51-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 6, s. 1063-1082.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.