Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0210182 xpca^"
  1. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠTETKA, Peter. Event marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 7-8 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Analýza konkurenčnej výhody vo vinárskom segmente. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 13-14 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  3. RYBÁROVÁ, Daniela - KUBICA, Milan. Hodnotenie marketingovej komunikácie na bankovom trhu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 27-28 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  4. ŠLOSÁR, Róbert - ŠTETKA, Peter. Ekologická reklama. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 29-30 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  5. RYBÁROVÁ, Daniela - KUFELOVÁ, Iveta. Data mining a jeho význam v marketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 50-51 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  6. KINTLER, Jakub - KUFELOVÁ, Iveta. Nízke ceny ako nástroj trhovej penetrácie. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 15-16 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  7. ŠTETKA, Peter. Úvod k zborníku abstraktov z vedeckého seminára. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 6 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. KINTLER, Jakub - RYBÁROVÁ, Daniela. Skúmanie aktuálnych globálnych vývojových trendov a ich dopadov na marketingové aktivity podnikov pôsobiacich na lokálnych trhoch. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 9-10 CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0546/15 50%.
    článok

    článok

  9. ŠLOSÁR, Róbert - KINTLER, Jakub. Kritériá implementácie bannerových reklám. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 11-12 CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok

  10. VRTÍKOVÁ, Kristína - ŠLOSÁR, Róbert. Marketing inovácií v automobilovom priemysle. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 17-18 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.