Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0210995 xpca^"
  1. NEKOLOVÁ, Veronika. Marketingové predpoklady konkurencieschopnosti slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom trhu EÚ. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-12]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : Iura Edition, 2010. 411 s. [24,50 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-327-3. [Počet ex. : 21, z toho voľných 19, prezenčne 2]
  3. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005, dotlač 2007. 205 s. ISBN 80-225-2036-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové stratégie pre európsky trh. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 2-6.
    článok

    článok

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. K významu nového ponímania marketingu v podmienkach európskeho trhu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 184-189.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.