Výsledky vyhľadávania
- NOVACKÁ, Ľudmila - KOČAN, Rastislav. Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región doma i v zahraničí pre roky 2014 - 2016 s výhľadom do roku 2020. 1. vyd. Bratislava, 2014. online [172 s., 175 NS].
- MICHÁLKOVÁ, Anna. Regionálne siete v cestovnom ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 118 s. [8,111 AH]. VEGA 1/0449/08. ISBN 978-80-225-2954-9. 1/0449/08, VEGA, Vplyv inovácií v službách na ich konkurencieschopnosť v znalostnej ekonomike. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
- NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 458 s. [28,31 AH]. ISBN 978-80-225-2982-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PLESNÍK, Pavol. Vymedzenie a ocenenie regiónov cestovného ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 87 s. ISBN 978-80-225-2476-6. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM ; Bratislava, 2006. 81 s. VEGA 1/1231/04. ISBN 80-225-2291-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]