Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0212166 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 349 s. [20,63 AH]. Economics. VEGA 1/0652/12. ISBN 978-80-89710-07-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 5, prezenčne 3]
  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty nákupného správania v segmente seniorov. - Registrovaný: Web of Science. In Znalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978-80-87533-04-8, s. 458-463. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.