Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0213187 xpca^"
  1. BALHAR, Vítězslav, Jr. Rast svetovej populácie – nová dimenzia globálnej zodpovednosti 21. storočia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 5-12 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. BAUMGARTNER, Boris. Spoločný trh Juhu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 13-22 CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    článok

    článok

  3. BAŽÓ, Ladislav - VALENTEOVÁ, Katarína. Dynamizujúce prvky mladých rýchlo rastúcich podnikov – gaziel a existencia týchto podnikov v Slovenskej republike. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 24-31 CD-ROM. VEGA 1/0205/14. 1/0205/14, VEGA, Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.
    článok

    článok

  4. BENEŠOVÁ, Dana. Coworking ako platforma inovatívnych profesionálov a rýchle rastúcich firiem. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 32-40 CD-ROM. VEGA 1/0205/14. 1/0205/14, VEGA, Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Konvergenčný vývoj Slovenska 10 rokov po vstupe do EÚ v kontexte programu Europa 2020. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 41-53 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  6. ELIAŠOVÁ, Darina. Výskum minerálnych prameňov v Kúpeľoch Červený Kláštor – Smerdžonka. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 54-66 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. FODRANOVÁ, Iveta. Turistická funkcia vybraných slovenských miest. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 67-76 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. FULLER, Sabina. Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 77-89 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Domáca produkcia ako prostriedok napĺňania potrieb nízkopríjmových domácností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 90-97 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 98-103 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.