Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0217257 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav. Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 7-29. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  2. KONŠTIAK, Pavol. K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 31-60. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  3. LOYDLOVÁ, Miroslava. Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 61-73. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  4. OKASOVÁ, Zuzana. Nástroje udržateľného marketingu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 75-88. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  5. ZENDULKA, Lukáš. Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 89-104. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  6. SITÁŠOVÁ, Jana. Riadenie obchodného personálu vo výrobných podnikoch. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 105-120. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  7. TOMAN, Marian. Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 121-136. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav. Udržateľný obchodný model a stratégia. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 137-152. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  9. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Obnoviteľné zdroje energie ako súčasť udržateľného rozvoja. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 153-166. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  10. PAJONK, Peter. Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 167-181. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.