Výsledky vyhľadávania
- KRIS, Richard. Hranica je čím ďalej, tým menej zreteľná. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.
- BOŤANSKÁ, Mária. Biopotraviny sa kupujú v obchode aj na internete. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.
- RAŠEVOVÁ, Kristína. Budúcnosť váh a pokladníc je v integrácii. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Dátumom minimálnej trvanlivosti život nekončí. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Lojalitu zákazníka si musíte získať. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.