Výsledky vyhľadávania
- JAMBOROVÁ, Erika Mária. Nové prístupy k medzinárodnej finančnej regulácii v kontexte súčasnej krízy. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 2, s. 48-59.
- KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketing kultúry]. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 1, s. 117-118. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
- BAČIŠIN, Vladimír. [Ekonomický rast a ekonomický cyklus. Teoretické a praktické problémy]. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 2, s. 108-109. Recenzia na: Ekonomický rast a ekonomický cyklus. Teoretické a praktické problémy / Lisý, Ján. - Bratislava : IURA, 2009. - ISBN 978-80-8078-405-8.
- GRANČAY, Martin. Spotrebiteľské správanie slovenskej generácie Y v leteckej doprave - prieskum medzi študentami a absloventami vysokých škôl. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 2, s. 84-92.