Výsledky vyhľadávania
- KUKLOVÁ, Jana. Výpredaje sú stále v kurze. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 10.
- PALFIOVÁ, Anna. Na pultoch prevláda produkcia z dovozu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 22-23.
- Slováci a Česi sú zavislí od zliav. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. apríl, s. 18.
- PALFIOVÁ, Anna. Regionálne značky vstupujú do popredia záujmu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. apríl, s. 10-11.
- PALFIOVÁ, Anna. Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 8-9.
- KOŠŤÁL, Daniel. Česi šetria pri nákupe potravín stále viac. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 20.
- KOŠŤÁL, Daniel. Cenová citlivosť rastie, lojalita slabne. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. máj, s. 8-9.
- KUKLOVÁ, Jana. V čom spočíva alchýmia predaja? In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. júl - august, s. 10-11.
- KOŠŤÁL, Daniel. Najvýhodnejšie sa nakupuje v Kauflande, najviac v Tescu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. september, s. 12.
- PALFIOVÁ, Anna. O Slovensko prejavujú záujem čínski podnikatelia. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. september, s. 24.