Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0228604 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Aktuálne procesy rozvoja obchodu a obchodných činností. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 274-282. VEGA 1/00447/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav. Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 19-27. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  6. ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  7. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : Iura Edition, 2010. 411 s. [24,50 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-327-3. [Počet ex. : 21, z toho voľných 19, prezenčne 2]
  8. LABSKÁ, Helena - LOYDLOVÁ, Miroslava. Reklama : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 82 s. ISBN 978-80-225-2719-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  9. ČIHOVSKÁ, Viera - MARIAŠ, Miroslav - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej organizácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 304 s. ISBN 80-225-1930-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.