Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0235691 xpca^"
  1. DEÁKOVÁ, Stanislava. Marketingová komunikácia a jej nástroje. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 6-8 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  2. DUBCOVÁ, Gabriela. Hodnotenie produktovej zodpovednosti. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 9-13 CD-ROM. VEGA 1/0784/15, 50%, VEGA 1/0857/16, 50%.
    článok

    článok

  3. GAJDOVÁ, Denisa. Klastre ako vhodná súčasť podnikov samosprávy a obecných podnikov. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 14-15 CD-ROM. VEGA 1/0128/15.
    článok

    článok

  4. GRANČIČOVÁ, Katarína. NPS - ukazovateľ ovplyvňujúci rast podniku. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 16-18 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, APVV-15-0511, 50%.
    článok

    článok

  5. HOJDIK, Vladimír. Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 19-20 CD-ROM. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  6. HRUŠOVSKÁ, Dana. Vplyv marketingového auditu na výkonnosť. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 21-23 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%.
    článok

    článok

  7. HRUŠOVSKÁ, Dana - MATUŠOVIČ, Martin. Vzťah medzi ziskovosťou a nákladmi na získanie a udržanie zákazníka. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 24-26 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%.
    článok

    článok

  8. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠTETKA, Peter. Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 27-29 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%.
    článok

    článok

  9. KRIŽAN, Martin. Vplyv a rozsah reklamy na internete. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 30-31 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Vývoj marketingových inovácií v podmienkach SR. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 32-34 CD-ROM. VEGA 1/0857/16.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.