Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0236288 xcla^"
  1. BILÍKOVÁ, Jana - TARABA, Pavel. The Concept of Holistic Competence of Managers in the Tendering Process in Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 78-81.
    článok

    článok

  2. PETRŮ, Naděžda - MAREJKA, Maroš. Marketing Communication Trends in Higher Education Environment. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 63-67.
    článok

    článok

  3. MALÉŘOVÁ, Lenka - BERGLOWIEC, Petr. Crisis Management and Simulation of Processes as Education Tool. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 46-48.
    článok

    článok

  4. SZWAJCA, Danuta - GORCZYŃSKA, Alina - NAWROCKI, Tomasz. Reputation Crisis Response Strategies on the Example of Selected Polish Companies. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 54-57.
    článok

    článok

  5. HEIDEN, Sandra. The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 25-27.
    článok

    článok

  6. KOMAŃDA, Marcin. Postmodern View of the Nature of the Internet As a Source of Information. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 37-40.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.