Výsledky vyhľadávania
- KAPSDORFER, Erik. Pekári bojujú o prežitie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 4, s. 9.
- KAPSDORFER, Erik. Farmári sa boja rekordnej úrody. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 4, s. 12.
- SADOVSKÁ, Eva. Inflácia počas vlaňajška neustále spomaľovala. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 8-9.
- RUNDESOVÁ, Táňa. Čo ukrýva pojem "slovenská potravina"? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 13.
- RYBA, Miloš. Budúcnosť maloobchodu je v omni channel. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 23.
- PORÁZIK, Ján. Hypotekárne úvery zaznamenali rekordný nárast. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 11.
- JURAŠKOVÁ, Tatiana. Nožnice v mliekarenstve sa roztvárajú. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 16-18.
- SCHLOSSEROVÁ, Eva. Bioovocie a zelenina lepšie vonia aj chutí. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 2, s. 8.
- TRAXLER, Jiří. Efektívny retail a podnikový informačný systém. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 2, s. 20.
- Certifikované výrobky zlepšujú prístup na trhy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 2, s. 17.