Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0257486 xcla^"
  1. PERÁČEK, Tomáš. Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 38-51.
    článok

    článok

  2. WENZLER, Michal - SCHMIDTHALTER, Michael. Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 2-9.
    článok

    článok

  3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 21-37.
    článok

    článok

  4. ŠTRACH, Pavel. Marketing: Getting out of Sight. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 52-53.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.