Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0259364 xpca^"
  1. HOLUB, Dušan et al. Praktikum k základom práva pre ekonómov. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 155 s. [7,93 AH]. ISBN 978-80-8168-909-3. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 2]
  2. STEINHAUSER, Dušan - ČUKANOVÁ, Miroslava. Vplyv transakčných nákladov vo vzťahu k outsourcingu a offshoringu na zisk vybraných akciových spoločnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 466-479. VEGA 1/0205/14 "Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii", VEGA 1/0550/14 "Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020".
    článok

    článok

  3. KRNÁČOVÁ, Paulína. Význam marketingu v systéme manažérstva kvality. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 59-65 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 6, dĺžka fronty rezervácií 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.