Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0260757 xpca^"
  1. ANDREJOVSKÝ, Pavol. Nové trendy v manažmente vysokých škôl. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 5-6 CD-ROM. KEGA 026EU-4/2018.
    článok

    článok

  2. ANDREJOVSKÝ, Pavol. Implementácia štandardov kvality do študijných programov ekonomického vzdelávania na vysokých školách. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 7-8 CD-ROM. KEGA 026EU-4/2018.
    článok

    článok

  3. BAČOVÁ, Monika. Zber komunálneho odpadu na Slovensku. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 9 CD-ROM. VEGA 1/0582/2017.
    článok

    článok

  4. BARLAŠOVÁ, Terézia. Využitie category managementu v podniku. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 10 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Resource Based View and the Concept of Dynamic Capabilities. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 11 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Aplikácia prvkov Industry 4.0. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 12 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. ČERVENÁ, Karolína - OLEXOVÁ, Cecília. Neverbálna komunikácia : (ako súčasť manažérskych komunikačných zručností). In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 13 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. GAJDOŠ, Jozef. Spravodlivý obchod a potraviny. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 14 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. KASELYOVÁ, Paulína. Controlling ako nástroj riadenia podniku. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 15 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KOPČÁKOVÁ, Janka. Členenie výnosov a ich vplyv na výsledok hospodárenia v podniku. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 16 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.