Výsledky vyhľadávania
- MINÁRIK, Daniel. 5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 5, s. 20.
- MEĽUCH, Ján. Britský reťazec má problémy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 11.
- Prvé slovenské tofu sa zrodilo v pivnici. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 3, s. 18.
- Prísnejšie pravidlá označovania pôvodu mäsa. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 14.
- JURAŠKOVÁ, Tatiana. Nákupné centrá sa rozrastajú. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 19.
- KAPITÁN, Peter. Čaro hypermarketov sa vytráca. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 10.
- MÔCIKOVÁ, Renata. Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 16-17.
- BRINDZOVÁ, Erika. Generácia C, vraj najlepší zákazníci. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 20-21.
- BAKOŠOVÁ, Henrieta. Nepúšťajme ryby k vode. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 3, s. 8-9.
- Hydinu kupujeme najmä v akciách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 3, s. 10.