Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0271640 xpca^"
  1. ČERVENKA, Peter. Systém reklamy v prehliadači Brave. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online.
    článok

    článok

  2. GARASOVÁ, Petra. Nákup produktov cez internet a vplyv na životné prostredie. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 10-16 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  3. HASAN, Jamal. The Impact of E-Commerce on the Environment. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 17-25 online.
    článok

    článok

  4. JURKOVIČOVÁ, Lujza - FIALKOVSKYI, Andrii - CHEKAN, Iryna. Innovation As the Key Competitive Advantage. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 26-35 online.
    článok

    článok

  5. JURKOVIČOVÁ, Lujza - MARHITICH, Viktoria - KUBINIY, Volodimir. Strategic Analysis of Regional Potential of Development. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 36-45 online.
    článok

    článok

  6. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Úrazové poistenie a plnenia z úrazového poistenia. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 46-54 online.
    článok

    článok

  7. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Navrhovanie produktov v obehovom hospodárstve. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 55-62 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  8. KUCHTA, Martin. Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 63-70 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  9. LITOMERICKÝ, Juraj - STAŇO, Roman. Asymetrická informácia ako príčina nevybilancovaného vzťahu pri poskytovaní služieb v kontexte s udržateľným prístupom. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 71-77 online.
    článok

    článok

  10. POTISKOVÁ, Ingrid. Automatizované systémy v logistike a ich význam a postavenie pre on line obchod. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 78-83 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.