Výsledky vyhľadávania
- Treba zastaviť pandémiu obezity. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 25-27.
- HORŇÁKOVÁ, Kristína. Ešte zelenšia ako zelená je modrá. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 8-9.
- Nové priestory treba ako soľ. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 34.
- Aj motiváciu možno trénovať. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 31.
- Náklady zníži vhodný obal. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 32-33.
- Nielen manažéri potrebujú tréning odolnosti. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 22-23.
- PETRÁŠOVÁ, Michaela. Dostupnosť bola dôležitejšia ako cena. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 18-20.
- Cieľ je deväť z desiatich. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 4, s. 4.