Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0280040 xpca^"
  1. ČONKOVÁ, Andrea. Riešenie výchovných problémov žiakov prostredníctvom prípadových štúdií ako súčasť prípravy budúcich pedagógov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 3-6. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  2. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Prípadová štúdia ako vyučovací prostriedok a vyučovací cieľ. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 15-20. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  3. KÚBEKOVÁ, Anna. Ignorancia zo strany spolužiakov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 21-24. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  4. NOVÁK, Jaromír. Odborová didaktika ako most medzi teóriou a praxou ekonomického vzdelávania – podpora jej výučby pomocou prípadových štúdií. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 25-30. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  5. ORBÁNOVÁ, Darina. Postoje študentov k využívaniu prípadových štúdií v pedagogickej praxi. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 31-36. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  6. PASIAR, Ladislav. Prípadové štúdie - tradičné alebo digitálne? In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 37-46. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  7. VELICHOVÁ, Ľudmila. Zneužívanie mobilov žiakmi stredných škôl ako problémová výchovná situácia. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 47-52. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. ŽIDO, Lukáš. Prípadové śtúdie ako nástroj edukácie v dištančnom vzdelávaní. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 53-60. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.