Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0280923 xpca^"
  1. GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Služby - vybrané problémy. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 4-8 online.
    článok

    článok

  2. GONTKOVIČOVÁ, Barbora. E-Commerce - Online trh na Slovensku v čase pandémie. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 9-16 online.
    článok

    článok

  3. JANOŠKOVÁ, Mária. Personálny marketing na trhu práce. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 17-23 online. VEGA 1/0363/20.
    článok

    článok

  4. KOPČÁKOVÁ, Janka. Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 24-30 online.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Mária Anna - LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Právny aspekt používania vybraného produktu v čase pandémie COVID. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 31-36 online. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  6. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda. Gastrosektor a donáškové služby v čase pandémie. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 37-41 online.
    článok

    článok

  7. WEISS, Erik - ZUZIK, Jozef. Návrh na vytvorenie modelu marketingovej organizácie v destinácii Domica - Aggtelek. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 42-49 online.
    článok

    článok

  8. ZUZIK, Jozef - WEISS, Roland. Vplyv pandémie COVID-19 na vývoj nákladov v medzinárodnom obchode. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 50-55 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.