Výsledky vyhľadávania
- KAPITÁN, Peter. Chladničky dokážu šetriť energiu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- SZMRECSÁNYI, Tomáš. Hybridný model nakupovania prežije pandémiu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v časoch covidu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Revolúcia zálohovania prichádza pomaly. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- KAPITÁN, Peter. Výhody vernosti musia byť vzájomné. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- KAPITÁN, Peter. Mliečne alternatívy neprevládnu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- KAPITÁN, Peter. Pandémiu už počas sviatkov necítiť. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- Naším cieľom je tisícka obchodov. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.