Výsledky vyhľadávania
- LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Nákupné centrá a zážitkový marketing. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 27-34. VEGA 1/0376/17.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 171.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Teoretický pohľad na problematiku "food deserts" a budúcnosť maloobchodu s potravinami. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 2, s. 23-33.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 126.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení - VOKOUNOVÁ, Dana - HANKOVÁ, Silvia. Porovnanie slovenskej a arabskej kultúry. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 33-41.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 194.5 KB verejne dostupné