Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0289085 xpca^"
  1. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. (ed.): Katarína Seresová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 150 s. [7,5 AH]. ISBN 978-80-225-4813-7.
  2. HELMOVÁ, Milena. Nové metódy výučby na podporu cudzojazyčného vzdelávania na univerzitách. In Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4813-7, s. 7-13.
    článok

    článok

  3. KOČIŠOVÁ, Zuzana. Präsenzunterricht oder E-Learning? Vor- und Nachteile. In Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4813-7, s. 33-39.
    článok

    článok

  4. MAIER, Tomas. Landeskunde und Zeitungen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache. In DaF-Unterricht aus unterschiedlichen Perspektiven. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2020. ISBN 978-3-339-11382-5, s. 75-94 [1 AH].
    článok

    článok

  5. KUNOVSKÁ, Ingrid - KUCHAROVÁ, Jana. Bazálne kompetencie v kontexte výučby cudzích jazykov. In Moderné stratégie vo vyučovaní cudzích jazykov na vysokých školách. - Praha : Machiavelli Press, 2019. ISBN 978-80-88147-09-1, s. 11-27 [1,07 AH]. KEGA 005EU-4/2018.
    článok

    článok

  6. BREVENÍKOVÁ, Daniela - SERESOVÁ, Katarína. Innovative Vorgehensweisen im Fremdsprachenunterricht an den Hochschulen in der Slowakei. In Didaktische Strategien im Fremdsprachenunterricht. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2018. ISBN 978-3-339-10292-8, s. 11-22.
    článok

    článok

  7. KUCHAROVÁ, Jana - KUNOVSKÁ, Ingrid. Das Thema "Kultur" im IKK-Unterricht mit Hilfe von Mind Maps. In Didaktische Strategien im Fremdsprachenunterricht. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2018. ISBN 978-3-339-10292-8, s. 117-125.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.