Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0289665 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 8-17. I-22-104-00.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. The Cognitive and Affective Component of Young Consumers' Music Perception: An Introduction to Audio Marketing Research. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 18-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  3. FRASCH, Alexander - VAGAČ, Jakub. Vplyv pandémie COVID-19 na výkony v medzinárodnej osobnej leteckej doprave. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 27-37.
    článok

    článok

  4. FRASCH, Alexander - VAGAČ, Jakub. Zmeny spotrebiteľského správania cestujúcich v leteckej doprave ako dôsledok pôsobenia účinkov krízy pandémie COVID-19. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 38-45.
    článok

    článok

  5. HALENÁROVÁ, Mária. Analýza kľúčových problémov v rozvoji kúpeľného cestovného ruchu na Slovensku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 46-53.
    článok

    článok

  6. ZEMANOVÁ, Lenka. Analýza sentimentu vyšehradského regiónu na sociálnej sieti Twitter. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 90-98.
    článok

    článok

  7. CHLPEK, Samuel. Vnútorné a vonkajšie faktory marketingového prostredia rodinných podnikov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 54-63. I-22-102-00.
    článok

    článok

  8. KÓŇA, Jakub - FRASCH, Alexander - LUPTÁKOVÁ, Anabela. Ekonomické aspekty ubytovania Airbnb a ich vplyv na miestne obyvateľstvo. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 64-70. I-22-101-00.
    článok

    článok

  9. NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - ČVIRIK, Marián. The Influence of Consumer Ethnocentrism on the Attitude towards COVID-19: The Case of Young Slovaks. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 71-77. I-22-104-00.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.