Výsledky vyhľadávania
- PUPIŠOVÁ, Iveta. Vzťahy na pracovisku alebo aby vo vašej kuchyni nelietali nože. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 24-31.
- PUPIŠOVÁ, Iveta. Som manažér. Čo s tým? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jar, s. 24-30.
- HRICKOVÁ, Yka. Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jar, s. 72-76.
- Trendy na trhu práce. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 18-21.
- HORVÁTHOVÁ, Jarmila. Adult Friendly : hotely priateľské k dospelým. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jar, s. 36-39.
- PANYIOVÁ, Andrea. Ako vytvoriť lovebrand. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 46-48.
- BENEŠ, Radim. Revenue manažment : vzorová tabuľka pre predpovedanie tržieb. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 34-35.
- BENEŠ, Radim. Forecasting je ako predpovedanie počasia. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jar, s. 32-33.
- PUPIŠOVÁ, Iveta. Úspešný manažér zajtrajška. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jeseň, s. 22-29.
- Kos sa stal príkladom, ako efektívne čeliť neočakávaným udalostiam. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jeseň, s. 56-58.