Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat c100268 xcla^"
  1. VIESTOVÁ, Kristína. Nákup a predaj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 50. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva. Kita, Jaroslav: Nákup a predaj. Bratislava, Sprint 1998. 194 s. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1999. ISSN 0013-3035, 1999, roč. 47, č. 1, s. 159-161. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok

  3. KOLLÁR, Vojtech. Kvalita ako súčasť transformačných zmien. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 7-8, s. 556-570.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 56-60.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.