Výsledky vyhľadávania
- MICENKO, Michal. Viac o internete. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 50.
- BALÁČOVÁ, Hedvika. Obal ako výhoda... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 17.
- KAPŠOVÁ, Renata. Mystery shopping v "cestovkách". In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 11.
- HAPÁK, Pavel. Zmeny mediálnej scény II. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 45.
- DZUGASOVÁ, Jaroslava. Zopár zásad direct mailu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 16.
- KAPŠOVÁ, Renata. 40-ročná Barbie stále slobodná. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 11.
- DZUGASOVÁ, Jaroslava. Telemarketing a nové technológie call centier. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 14.
- BATÍKOVÁ, Nataša. Rozdiel v poistke... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 46.
- HAPÁK, Pavel. Zmeny mediálnej scény I. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 51.
- VOZÁR, Jozef. Klamlivá reklama III. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 41.